Stenkul trädgårdsarbete!



Dagen till ära var det så äntligen dags att fortsätta med trädgårdsarbetet på mammas bakgård. Trädgården och dess mossiga gräsmatta är snart ett minne blott. Dukar har lagts ut som ett täckande lager och skall snart fyllas med grus. Planen är att få en mer lättskött trädgård med högre mysfaktor. Ännu är det mycket kvar att göra men efter en tuff arbetsinsats, främst av mig och Pillan så är nu allt grus på plats. Hela fem och ett halvt ton!!! Det ni!!! Vad ska man med söner till när man har tuffa och starka döttrar!?! Nedan kommer lite bilder från dagens arbete. Håll till godo!  


Gruset kommer äntligen!


Det är bara att börja fylla...


Hugg i!!! :D


söta mamma med en hink grus.


Det färdiga resultatet.

Så ser det hela ut. Nu ska jag bege mig till Borlänge med två av systrarana Nordman (Pernilla och Julia). vi ska se på den tredje filmen av Twilight, Eclipse. Spännande, som jag längtat!!! Ha det gott i värmen! Stora kramen


Kommentarer
Postat av: Lina

Det ser väldigt vacker ut där, hos din mamma. Bra jobbat.. Du är en klippa..en stenig sådan ;)

2010-07-15 @ 22:49:14
Postat av: Karolina

Ni är inte kloka!

2010-07-16 @ 13:45:16
URL: http://kringkarolina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0