Drömmen om ett hem

Idag packar jag för fullt inför flytten. Nu står inredningen på tur att packas ner i de trista kartongerna av brun papp.
Jag ser fram emot att åka riktigt mycket nu, det börjar nämligen gå upp för mig att jag snart, snart har ett eget boende igen.
Som jag längtar, jag har ju inte direkt haft ett hem på närmare två års tid nu.
Jag drömmer och fantiserar och vem vet!? Kanske har jag snart min dröm...

Nedan kommer lite vackerheter, jag skulle gärna ha ett boende med inslag från följande bilder.
 

Bild från en toppenblogg, husligheter.se


Bilden ovan kommer från Boligmagasinet






Vilken kvinna drömmer inte om att ha sin egen walk in closet!?!
De tre bilderna ovan kommer från Leva & Bo.  


Bilder från Slettvoll



Dags för nästa ryck. Packa jossans kappsäck...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0