En helt vanlig fredag hos familjen Geite/Nordman



En perfekt fredag har passerat. Den började på topp med besked om att vi dekoratörer skulle bli bjudna på lunch av snickargrabbarna på Åhléns. Jag åt en gudomlig kyckling och efter det blev dagen bara bättre och bättre.

I detta inlägg anser jag att bilderna talar för sig själva. En sjukt kul fredag med lek, tjo och tjim! :D

Ikväll blir det nog bio med Geitalinen. Nu ska jag hämta tvätten och sen blir det en snabbsväng på stan. Jag är på jakt efter en vacker fjärilsring som nu finns till försäljning på H&M. Jag hoppas den finns inne. Den är precis så pass stor och osmidig för att den skall falla mig i smaken. ;D

Trevlig helg gott folk! <3




















Kommentarer
Postat av: erica e e

Hhihi :D Kul att du också anammat smeknamnet geitolainen för sara :D

2010-03-13 @ 10:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0