Ny vecka, nya starka tag!



Det är nu drygt två veckor kvar i Malmö. Jag samlar energi och tar nya starka tag. Idag laddar jag upp med lite Lily Allen och hennes fina låt "Littlest Things". Jag tycker att den stämmer så väl överens med situationer i verkliga livet, ibland kan det faktiskt kännas just precis så som hon beskriver.

Idag är en dag att ta tag i saker och ting. Jag ska till banken, ringa viktiga samtal och så självklart FRISKIS! Jag kan knappt bärga mig tills dess jag befinner mig på löpbandet igen. Det ska bli riktigt skönt!

Jag tuggar i mig min råggröt och tar en stor klunk svartvinbärste och blickar ut över gatan med all trafik.
Idag är dagen, idag gäller det! 


Kommentarer
Postat av: Niklas Olofsson

Vad är det som gäller? Kram från pappa

2010-03-08 @ 08:31:06
Postat av: erica e

ja precis, whats going to happend? :D

2010-03-09 @ 08:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0