Sova, varför då?



Nu såhär på morgonkvisten kan jag konstatera följande fakta. Sömn är överskattat! Det är bra mycket roligare att bli väckt kl 02.00 av ett samtal från en glad påg som befinner sig i tyskland och inte vill sova. Tänk att det finns människor som agerar knäppare än jag själv ibland. ;D

Jag ska nu bege mig av mot Åhléns City och dagens dekoratörsutmaningar.  Med ett brett leende på läpparna beger jag mig nu ut i storstadstrafiken, i mina lurar spelas äckligt pigg musik och mitt hjärta fladdrar som vingarna på en fjäril. Underbara liv!

 


Kommentarer
Postat av: susanna

en påg ??? hihi vad fint det låter. :) har själv startat en blogg förresten så jag länkade till din. hoppas det är okej?!

2010-03-04 @ 17:05:29
URL: http://flygandefritzen.blogspot.com
Postat av: mamman

vilken underbar bild på isbjörnen, snacka om trött!

Du skriver väldigt bra, jätteskoj att läsa, dina egna bilder är helt fantastiskt vackra, du har "sinne" om du inte älskade det arbete du har/får, så kan du bli fotograf istället!

Julia har födelsedagsbjudning här hemma, vi bjöd hit fyra stand in, eftersom inga äkta systrar finns i närheten, de har trevligt uppe, medans stackars lilla mor får sitta nere vid datorn. Love!!!!!!!

2010-03-10 @ 20:19:42
URL: http://juliaanordman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0