Vackra Göteborg!



Andra dagen på Indiska avklarad. Idag har jag skyltat två skyltfönster och klätt dockor.
Jag TRIVS, frodas och gror!!! 

Under lunchrasten tog jag mig en sväng till saluhallen där varm linssoppa inhandlades och teer doftades i den lilla "butiken" Josefin.

Efter avslutad arbetsdag blev det en 40 min lång promenad och strosande runt i stan. Många fina byggnader korsade min väg och jag fullkomligt älskar Göteborg! Jag måste erkänna att även om Malmö är vackert i mina ögon så ligger Göteborg hästlängder före när det kommer till vackerhet (ledsen Geite).  

I kväll har det städats, diskats och organiserats.
Nu väntar Karro och eventuellt lite grönsaksdipp...




































































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0