Vår! <3




Här kommer nu lite bilder från min vecka.
Jag har hunnit med MYCKET.
Bl.a. har jag varit på bio, gått på "Hem & Villa mässan" och "Skånska Trädgårds mässan".


Jag och Geite i de snygga 3D-brillorna.


Ljuset är otroligt om dagarna.






Vide


Denna luriga figur har jag glädjen att se varje dag då jag promenerar till Åhléns. Jag skulle inte ha något emot att bo i den porten. :D 




Snirkliga detaljer finns överallt...


Mys i solen på en parkbänk. Nu är det högklackat på de grusiga gatorna som gäller.



En patrull med fjäderfän ställde till med kaos i trafiken då de valde att slå sig till ro mitt på vägen.


Flytande parkering för cyklar.


Jag vill ha en trädgård, NU!! Här botaniserade jag runt en bra stund bland knölar och rötter av alla de slag.






Juvliga julrosor!




Magnolia...


Brudklänning bestående av brudslöja och brudorkidé (ni får ha i åtanke att den i fotandets stund stått i 3 dagar och blommorna har därför hunnit vissna lite). Om jag en dag ska gifta mig vore detta den ultimata brudklänningen.






Kuddar av blad.


Detta lilla hus förde mina tankar till de tre små grisarna. . .




Hantverk


Turning Torso

Nu ska jag titta på vasaloppet och njuta av min lediga dag! :D


Kommentarer
Postat av: Lina D

Vilka härliga bilder!

2010-03-07 @ 14:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0