....................................................................



Innan jag lämnade Göteborg och storstadslivet bakom mig hann jag med att göra ett besök på Engelska Tapetmagasinet. Vilken underbar butik! Det var som att hitta ren lycka, himmelriket för en tapetfantast och inredningsfreak! Jag strosade runt i butiken både länge och väl och samlade inspiration. De har hur många fina märken och tapetdesigners som helst. Bland annat så har de Laura Ashley, Osborne & Little, Cole & Son, Fornasetti, Clarissa Hulse, Colefax & Fowler och Designers Guild i sitt sortiment. Ljuvliga tapeter! Ni som har möjlighet bör absolut besöka denna lilla guldlimp mitt i hjärtat av Göteborg.


Colefax & Fowler


Cole & Son


Designers Guild


Clarissa Hulse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0