It´s done!




Hello People! Finally it´s done!

De sista skoluppgifterna lämnades in nu i dagarna och den sista riktiga lektionen gick idag av stapeln. Nu är det enbart en, uno, one, 1 endaste uppgift kvar i skolan och det är redovisningen av x-jobbet. Gah!!! Som det känns nu så ska det bli riktigt kul (om än lite nervöst) att få visa upp det jag har presterat, men jag hinner nog pendla ett x antal gånger till innan jag väl genomfört själva redovisningen. Jag kan inte ens beskriva hur mycket lättare det känns att bara andas, en stor tyng har nu befriats från mina arma axlar. Jag är bara SÅÅÅ glad, glad, glad och pigg! Livet känns underbart och i luften ligger en spänd förväntan på framtiden som ännu är inlindad i ett tjockt täcke av dimma. Vad ska det bli av mig?! Detta frågar jag mig nästan varje dag. Precis som Laleh i låten "Bjurö Klubb" (den går på repeat på min spellista för tillfället). Men en dag som denna så känns ingenting omöjligt, framtiden och världen är min. Den ligger där för mina fötter, breder ut sig färgsprakande, gnistrande och fin. Det är bara att ta för sig...

Jag firar denna ljuvliga händelse med en stor tallrik råggröt och snart blir det en joggingrunda med Elin flelin. Det är dags att ta tag i träningen på riktigt igen efter några intensiva dagar helt ägnade åt x-jobb och rapportskrivning. Till kvällen blir det film. Vi är flera i klassen som ska trycka ihop oss i stuga 30 för att se thrillern "Shutter Island". Egentligen vågar jag inte men jag måste bara få det gjort. Ända sedan jag såg trailern i Malmö har jag till och från funderat på att se den. Nu ska det banne mig bli av!

Sådär, det var det. Nu har jag skrivit av mig och delat med mig av min entusiasm och glädje. Hoppas jag lyckades smitta av mig på någon där ute. :D



Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0