Jag och Geite gör Leksand osäkert


Nedan följer bilder från en underbar måndag i Leksand. Kan tilläggas att jag även hunnit med en hel del annat denna dag än vad bilderna visar, bl.a. skrev jag på mitt manus och tränade på min redovisning samt tog en 6 km lång joggingtur med Elin.

Idag har jag äntligen fixat klart all rekvisita till min redovisning, jag har kapat träd och försett dem med fötter, målat och provat ut en stege. Nu är det bara att finslipa och få till det sista med manuset. Sen gäller bara att öva, öva och öva. 

Imorgon unnar jag mig dock lite ledighet i pluggandet för en stund. Jag drar med mig Geite till Hedemora för att lyssna på min kära moder och lillasyster Julia som uppträder med sin kör. Julia ska dessutom sjunga solo så det kan jag inte med att missa. Även ikväll ska jag ut på roligheter. Det bjuds på ryskt party ute i Leksandsskogen. Det blir högljud musik och tokig dans hela natten lång. Som jag längtar! :D   




Klematisen växer så det knakar i solen.



Foto med utsikt över gropen.












Sommar!!!










Smörblommor...



Surfs up!



Sötnöten Sara. <3



Ride the pony... ;D




Underbara Leksand, i bakgrunden skymtar Siljan.



Full fart!













 
Skogspromenad på Geites vis. ;D


















Solen går ner över Siljan.




Trädet, som gjort för mig och Geite! Josefin + Sara = knasigare än knasigast




Denna skylt känns lite fel i dessa sommriga tider...






Kvällen nalkas på campingen.

Nu ska jag skriva lite manus och sedan bär det av mot badrummet för att piffa mig lite innan mötet i urskogen med Entreprenörskolans egne ryss, Boris.


Kommentarer
Postat av: Elin

åhhhhh vilka fina bilder!!! man blir ju glad ända in i blodkärlen! :) :) :) :)

2010-05-25 @ 21:18:00
Postat av: Cissi

Älska den rosa dalahästen!!! Coolt :) Förresten känner man ju knappt igen dig längre ;) Ser ut som att du har det toppen i Leksand :D Kram//Cissi

2010-05-25 @ 23:08:07
Postat av: Niklas Olofsson

Vad ni leker! Klipp er och skaffa er ett jobb! JBS! Det ser ut som att ni roar er kungligt den här sista tiden. Det är ni väl värda efter allt slit! See you tonight!

Paps

2010-05-26 @ 11:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0