Kryp uppåt väggarna.





Som jag tidigare nämn så är jag på plats i lingonskogen i Leksand igen bland alla kryp, insekter och småknott. I stugan har jag numer fått sällskap av lite småkrabater, nämligen myror. De små liven gör inte mycket väsen av sig och de är inte många som tur är. De smyger bara tyst omkring lite här och var i vardagsrummets/hallens/kökets vrår, balanserar på diverse möbler och har det gott i värmen. På tal om småkryp och insekter, kolla in dessa fina motiv på fjärilar och skalbaggar. Jag föreställer mig att ha tre tavlor ovanför min svarta byrå i min framtida lägenhet (vart nu den blir). De finns att köpa på CanCanInterior samt på BoConcept (BoConcepts varianter av dessa motiv är ännu finare inramade i elegant svart).

Nu ska jag och krypen snart krypa tills sängs men förs lite kvalitetstid med Sara Geite.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0