Leksand, en sista gång...

Nu är jag på plats i Leksand igen för ett sista ryck efter en fin och händelserik helg i Hedemora. Det är nu drygt 4 veckor kvar av skolan och det känns vill jag lova. Kvällen spenderades med 4 fina dekobrudar och två engångsgrillar. Vi har nu lagt ribban för de kommande 4 veckorna och jag hoppas innerligt att fler minst lika fina kvällar följer.

Såhär innan läggdags maler tankarna som vanligt på och jag har tagit mig en promenad för att komma till ro. Jag tror faktiskt att det funkade. Nu ska jag bädda den ljuvliga skumgummimadrassen och krypa till sängs för imorgon väntar tidig uppgång för en morgonpromenad samt 37 klasskamrater, alla med sin historia att förtälja. Det kommer att bli en lång härlig och intensiv dag, det är ett som är säkert! 

Natti natti!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0