Oskuld...



Ja go vänner, nu har jag blivit av med ännu en oskuld. Jag har för första gången arrangerat ett event via facebook. Det var verkligen plättlätt och hur kul som helst! Jag fick genast mersmak och går evenemanget  "En kväll fylld av sex och spex" väl kan jag lova att många fler event kommer att anordnas. Jag och Lina har bjudit in till en afton med deko 2 för att gemensamt se filmen Sex and The City 2 på bio. Det blir en kväll fylld av sex, spex, glitter och glamour och alla deltagande har minimikravet på sig att ha pumps/finskor. Gud som jag längtar till denna kväll! Det bara spritter i kroppen och jag vet redan vad jag ska ha för utstyrsel kvällen till ära. Är det någon gång man får klä upp sig och piffa sig så är det denna kväll! Yay!! :D

Nedan lite musik för att komma i rätt stämning!



Vi har även dragit ihop ett event vid namn "Bollar och nötter", ett event där vi uppmanar alla att röra på påkarna och medverka i brännbollsspel imorgon, fredag. Det är härlig energi som ligger i luften i stuga 36 idag, det liksom vibrerar. Allt är underbart och ingenting omöjligt! Det viktigaste i livet är ju ända att man mår bra och att man värnar om sina nära och kära. Något som just dessa två evenemang gör i allra högsta grad.

Nu ska jag slänga i mig lite mat och sedan bär det iväg till skolan för att se om vi kan knåpa ihop lite rolig rekvisita till "En kväll fylld av sex och spex". 

Seeee ya!  

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0