Brännboll!



Här kommer nu äntligen lite bilder från förra veckans brännbollsspelande. Dagen till ära hade jag målat naglarna (även tånaglarna) i rödaste rött, allt för att inte hinna med att skriva på mitt manus. Det säger ju sig självt att man måste ha nymålade naglar vid ett sådant viktigt tillfälle som detta. Allt handlar om att prioritera och naglar kan man ju inte välja bort. Det fattar man ju! ;P  


Gänget sammlar ihop sig...


Sådär ja!




The pro!


Hoppfullt!


Strike a pose! ;D




Välbehövd vätskepaus...


Under bordet dålde sig dessa små raringar. Daggkåpa med glittrande dagg.

Shake it!









Kommentarer
Postat av: Hanna

men guuud vilka galna bilder! underbart! =)

2010-05-24 @ 11:37:44
Postat av: erica

Snygga naglar du har då! Sånna ska jag visualisera att jag har! :D

2010-05-24 @ 13:44:01
URL: http://www.mittochemellan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0