Vägra vara duktig!



Idag ska jag vägra att vara duktig hela dagen. Jag tänker inte så mycket som snegla på rapporten eller något skolarbete. Idag tänker jag bara njuta och rå om mig själv. Som planen ser ut blir det en långpromenad i solen sen kanske ett besök i solariet för att få bort den bleka vinterhyn. Jag inväntar samtal från frisören och förhoppningsvis är jag både nyklippt, fräsch och glad då jag infinner mig i Leksand på söndag. Det är dags att bita ihop, samla kraft och att lyfta huvudet högt. Dags att rycka upp axlarna, räta på ryggen och upp med hakan. Nu jäklar! Jag börjar återigen bli "kär" i mig själv, egoisten börjar tona fram och livsglädjen och lusten spelar där någonstans i bakgrunden redo att komma fram. Livet är fint, fint och det ska ingen få förstöra för mig. Jag vägrar! Tur att jag är en envis skorpion full av jävlarannama, på så vis kan jag omvandla varje motgång och svek till ny drivkraft och energi. Aldrig mer ska någon få sätta sig på mig, det är slut med det. Så det så!! Nu ska jag ut och leva livet fullt ut! Wihooo!! :D 


Kommentarer
Postat av: erica e

You go girl! :D

2010-05-04 @ 11:37:24
URL: http://www.mittochemellan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0