13 november, 24 år







I lördags fyllde jag 24 och bjöd in ett glatt gäng med brudar hem till Angelltröa. Jag bjöd på kycklingsallad som Siri så hjärtligt hjälpte mig med att tillreda. Här kommer kvällens och nattens ledord:

Glädje, fnitter, vilsna gäster, snöhalka, tjejsnack, skratt, god mat, rosévin, kosligt, busstur, "Cirkus", "Familien", galen dans, nya möten, nachspiel, övernattning hos Ina på Ila (första gången i stadsdelen Ila för mig, superfint!), trikkfärd...

Mer än så nämner jag inte om kvällen. Jag är i alla fall supernöjd och rejält firad. XD

Något jag kan säga är att det råder nedräkning på allvar nu, på lördag kommer fröken Geite hit för att göra Trondheim osäkert tillsammans med mig. Som jag längtar och gleder mig!! Wihooo!!!


Nedan följer lite bilder från födelsedagsfirandet, håll tillgodo! ;)




Siri i köket...





Spela "Partysvensk", partysvensk!





Brudarna! <3





Glädje!





Inahjärtat!
 




Ina och Andrea





Maren och jag.





Blåögda... ;)





Partysvensk!





Har ni fest eller!?






Tack alla fina brudar för att ni gjorde min dag så fin och speciell! 







Kommentarer
Postat av: erica e

Åh förlåt kära du! Hade ju tänkt ringa, men blev visst bara ett skruttigt grattis på fejjan :(

Hoppas du hade det bra! Hälsa och krama Geite hårt från mig! :)

2010-11-19 @ 13:12:58
URL: http://www.mittochemellan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0