Fredagskino och matprat







Här kommer lite fler bilder från i fredags då jag, Maya och Ina var ut och spiste på "Egon". Det blev många goda skratt och trevliga samtal. Bland annat diskuterades dödslistor, kändisar, snygga karlar, förhållanden, mer killar och tidigare bravader. 

När vi spist klart drog jag och Maya sedan vidare på kino/bio där vi såg en skräckfilm om pirayor i 3D. Gud så mycket blod det var och så trött jag var efteråt!!! Tänk er själva att sitta spänd i hela kroppen, som en fjäder under en hel film. Jag var t.o.m. lite svimmel efteråt. Jag har svårt för att se blod så denna film var selvfölgelig egentligen inte för mig. Men jag är nöjd att jag klarade av att se den. Killen i stolen bredvid mig fick väldigt många goda skratt åt mina ständiga flämtningar och stolhopp iaf. 

Som ni ser på bilderna nedan så var vi ute i god tid. Redan på restauraten åkte 3D brillorna (och de matchande halsarna) på och förblev sittandes på våra näsor hela promenadstråket till kinon, inne i kiosken, i kön och sedan hela filmen ut. Tänk ändå så lite det krävs för att folk ska kolla snett på en, ha ha! Vi hade iaf kämpekosligt och det hela var en väldigt artig kväll. Med detta var mitt första kinobesök i Trondheim avklarat och någonting säger mig att det inte var sista gången jag besökte dessa lokaler, film ska ju ändå ses på bio.  




Ina på "Egon".





Jag och Maya.





Maya spexar i vanlig ordning.










Fnittriga pälsflickor, 3D-brillor och kaffe med bailys...





Tack för en superkväll flickor, ni är toppen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0