IKEA-tisdag





I tisdags denna vecka följde jag med Maya och lilla Ollisen till IKEA efter jobbat. Men först blev jag bjuden på mat hos familjen Bente-Rygg. Det bjöds på orvstroganoff och ris och vi åt alla tre med god aptit. Det blev en dag och en fin tur till IKEA, fylld av bus och en hel del ljusinköp. Här kommer lite bilder från dagen... 





Mysigt/kosligt litet krypin...





Lekstationerna var omtyckta...










Söta! <3 Man blir aldrig för gammal för att busa och krypa igenom små hemliga gömmor som denna. :D





Denna stol var toppen tyckte Ollis, perfekt att gömma sig i.  





En glad liten sötnos!










Även jag koste mig under besöket. Flera blommor och ljus innhandlades så nu ska jag nog klara av att ta mig igenom den kalla mörka vintern på Angelltröa.

Men nu är det bums i säng, jag ska upp tidigt för att jobba. Det blir min 11 dag på raken på jobb och jag gleder mig till morgondagens sista arbetspass innan helgen och ledigheten samt till konsert med svenska "Familjen" som spelar på Solsidan. Wohooo! XD 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0