Måndag, 8 november






Här kommer lite bilder från kvällens härligheter. Sushi på Kyoto, teater och vackraste snö... Bilden ovan visar en av alla söta små vinterinbäddade gator i Trondheim.



 

Ingrid och ett fat sushi = ren glädje och lycka.






Sushi var inget jag gillade alls förr, bara tanken på rå fisk ihop med wasabi och ris var för mycket. På äldre dar har det vuxit på mig och nu riktigt njuter jag av de små läckerheterna. Den bästa biten i kväll var en med friterad krabba och avocado. Mumms!





Kvällens teaterstycke spelades på den gammla scenen. Gud så vacker! Bilderna gör egentligen inte scenen/rummet helt rättvisa.





Vackra balkonger med ljuvliga, snirkliga detaljer i guld...





Vilket tak!





Gnistrande, glimmande snö! <3





Kristallklart! Den lilla promenaden hem från bussen var rent fantastisk. Snönedtyngda grenar och vita knotiga trädkronor som glittrade likt kristallkronor i mörkret och avtecknade sig mot en stjärnklar himmel. Kvällar som denna är livet fint...
















Hej mitt vinterland...





Josefin Piggelin värre! En latte kommer jag långt på och äntligen börjar ögonen tyngas aningen efter bildretucheringen och lite te. Snart dags för sängen och lite läsning.







Natta folkens! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0