Om livet...






Livet är fint. Det är det som händer precis just nu. Jag har så fullt upp om dagarna att jag inte hinner med att uppdatera på bloggen. Jag har haft en underbar helg på många sätt (som jag lovar återkomma till senare med bilder och allt, då tid finns) och nu till kvällen blir det en premiär. Jag ska åka längdskidor, det ni!!! Det blir jag, Maren och Jan som drar ut sammen i spåren. Jag både gleds och är nervös på samma gång. Detta kan gå hur som helst. Jag vet dessutom att Maren skvallrat till Jan om att jag är en tävlingsmänniska. Det kan bli en jobbig tur men jag ska göra mitt bästa, i vanlig ordning. Hur som helst ska det bli fint att röra lite på min arma kropp efter en lång helg fylld av fest, mat och roligheter. Men nu måste jag återvända till tomatsoppan och skynda mig att byta om. För gud förbjude om Jan skulle få ett övertag redan innan. Inte okej! ;)

Ha det!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0