This Is The Year...






I tisdags spenderade jag min kväll med två mina favoritindiskajäntor. Vi lagade tacos, kollade på film i Mayas och Påls kinorum/lekrum och sedan omvandlades kinorummet till en rockkonsert. Vi spelade"Rockband", för mig var det första gången. Jag fick den ärofyllda uppgiften att spela bas, Maya intog gitarren, Ingrid greppade micken och Pål tog plats bakom trummorna. Sen blev det åka av. Herregud så kul det var och så mycket svordommar som flög genom luften under kvällen!! Energinivån var på topp och det riktigt vibrerade i rummet, laddat värre. Vi spelade, skrattade och hade det riktigt nice på alla sätt en bra bit in på kvällen, ja natten faktiskt. Klockan hann bli 24.00 innan vi gav upp och Maya skjutsade hem mig och Ingrid till våra respektive lägenheter.

Maya och Ingrid är helt otroliga, de kan få vilken buttergubbe som helst att dra på smilbanden. Det blir alltid så mycket skratt i deras närhet och jag älskar det. Ni är guld värda båda två, ni gör mitt Norge färgstarkt och glatt!   

Nedan finner ni en låt av Marit Bergman, hon säger det så bra i låten "This Is The Year". Precis så känns det, det är mitt år nu och jag njuter och koser mig!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad gott med tacos på en fredag. :P

2010-11-05 @ 09:19:31
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0