En bricka med höst...



..... och visst gick gårdagen till historien som en fin kväll. Detta dock inte på det sätt ssom jag och Ingrid planerat. Vår myskväll uppgraderades plötsligt till fest med drinkar hos Gustav och Ina. Det lyssnades på musik, fotades galet, dansades vilt och samtaldes ivrigt. Tänk att det finns så många fina, glada och positiva människor ändå. Jag gleder mig till all kommande filmkvällar och festligheter som komma skall.

Nu njuter jag av ungsrostade rotfrukter, fetaost och härliga toner från Mumford & Sons (The Cave, världens bästa låt). Till kvällen väntar teater och säkerligen ännu mer träning för smilbanden. Sweet sweeeeet life! ♥







En brick med höst










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0