En söndag...



Här kommer äntligen lite bilder från förra söndagen. En söndag fylld av höst, två halvslitna tjejer efter en lyckad utekväll, teater och ljuvlig cola...





Jag tog mig en promenad till Ingrids lägenhet där min cykel "Röda Faran" troget väntade efter gårdagens festligheter. På vägen dit gick jag förbi detta sorgliga men ändå mysiga hus. Huset för mina tankar in i dataspelets värld och svunna uppesittarnätter med The Sims i sällskap av kära systrar. Både fasaden, husets skick och träden minner om det...




Det var visst fler som hade en lyckad lördagskväll utöver mig och Ingrid. I trädets topp på söndag morgon fann jag ett par skor svajandes i vinden. 










Härligt höstiga löv och en härligt uppfriskande promenad till Rosenborg där Ingrid numer håller till.





Sista stycket av pjäsen "Hei, ny dag".





Inne på samfundet finner man denna kreativa målning.





Ingrid i strålkastarljuset...





Vi fick sällskap av Ingrids en kompis under vår teatervisit. Vi hade platser mitt på golvet i ett stort rum med läktare runt hela rummet. Ett tag där kändes det som om alla kommit dit för att se på oss där vi satt mitt i hela härligheten. Här är vi på väg hem igen...





Goa och glada,  inte direkt på grund av en lyckad föreställning utan snarare för att pjäsen äntligen var slut. Det var verligen en speciell pjäs, minst sagt... Hur som helst var det artigt/ trevligt att komma ut lite och göra något annat och Samfundets lokaler är ju helt otroliga! :D 




Strike a pose! :D





Men nu bär det av mot jobbet för att slutföra veckans uppdrag. Det är fortfarande några torsos som väntar på mig för att få nya kläder. Igår skyltades det om i vinduet, superkul! Jag blev rätt nöjd faktiskt även om jag börjar tröttna på att exponeringsmaterialet alltid kommer för sent så att jag tvingas hitta på kreativa lösningar som nästan är lika bra som de ordinarie. Det vore fint att få känna sig helnöjd ibland.

Ha det gott folkens, mer bilder från veckorna som gått sedan sist kommer snart... <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0