Give a little time...





Som ni säkert vet så finns det idag grupper för allt på facebook, själv är jag med i en som heter: "När man slutar leka är man inte vuxen, man är död". Jag tycker det är viktigt att man vågar leka, vara barnslig och att ha skoj, att våga släppa fantasin fri och att drömma. På så vis tror jag inte bara att man blir en gladare och lyckligare människa utan jag tror även man lever längre.
Precis som ordspråket: - Ett gott skratt förlänger livet. Det tror jag på!

Det är skarpa och stora skiftningar från detta inlägg i kontrast till mitt förra som enbart kom för någon timme sedan, det är jag väl medveten om. Jag har nu lekt av mig lite, skrattat och dansat runt i min ensamhet här i lägenheten (som sagt, jag är på bättre humör och den nyss så hemska och kyliga källaren har genast omvandlats till en lägenhet igen). Nu känner jag mig både gladare, mer hoppfull och energin är på väg tillbaka igen. Tänk vilken skillnad lite musik kan göra och att få ge utlopp för sina känslor. Jag tror även starkt på tankens kraft, allt handlar om inställning. Så den senaste timmen har jag valt inställning till det bättre. Det gäller att se det positiva, härliga och bra sidorna i livet. Allt blir så mycket lättare på så vis. Livet är ju ändå rätt fint... ♥

























































Kommentarer
Postat av: Tufsan

åå lurifix....:D Älskar den låten..den är magisk! :D

2010-10-31 @ 22:56:21
URL: http://fightingfish.blogg.se/ny

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0