Nattsuddare...






Dessa bilder tog jag i onsdags kväll då jag var ute och nattsuddade i vanlig ordning. Denna gång var jag på väg hem från improteater på Samfundet. Jag fullkomligt älskar ljuset på dessa bilder. Jag får en skön känsla i magen av att titta på dessa foton, precis så där härligt pirrande som det kändes i stunden som fotona togs. Ruggig höst, spänning, mörker, sköna toner, livsglädje, mys, ensamhet, harmoni, värme, fuktig luft och doften av blöta löv.
Allt i en salig blandning.
 
Ibland känns livet så nära, så verkligt och vackert. Stunder då man lyckas befinna sig precis där och då, mitt i nuet, de är minst sagt underbarta... <3









Höstlöv, regn och högklackat. Inte den bästa kombinationen...




I gatlyktans sken...









Gnistrande, glimmande och underbara kvällspromenad! <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0