Onsdag, Bankok Cafe och improteater





I onsdags slog jag och Maren följe till thaistället "Bankok Cafe" där vi avnjöt god mat och ljuvlig thaiöl innan vi drog oss vidare bort till Samfundet för att se på teater. Ännu en gång var det improteater som bjöds av Indiskas egna teaterapa Ingrid. Även Siri från Indiska slöt upp i sällskapet. Det blev en fin kväll som lockade till många goda och hjärtliga skratt...  





Här beställer man. När man går ut och äter brukar det kunna ta tid innan maten blir klar men i detta fall var den tidskrävande uppgiften att välja ut någon rätt bland deras enorma meny. Bäst av allt med menyn är nog ändå att maträtterna är numrerade för att få en bättre överblick. Sen att nummerordningen inte följs det är en annan historia. ;) 





Vid ingången möts man av denna lilla hörna, fullt pyntad med allehanda trevligheter...





Fina detaljer!?! ;)





Smarrig öl vill jag lova!





Likaså maten...










Delar av improgänget.











Även jag fick på sätt och vis medverka i teatrandet. Jag fick låna ut mitt visakort med mitt foto på. Mitt foto utgick tjejen ovan sedan ifrån i en scen. Självklart rörde sig scenen om en dejt. Det hela slutade bra, jag dumpade killen för han inte var min typ. ;) Ha ha!!!





Helt inne i dejtingscenen...





Här gör hon slut med honom...





Fina Ingrid! <3










Då improgänget var informerade om att de hade en svenska i publiken så blev det självklart en hel del svenska innslag. Det bjöds på partysvenskar, konstigt uttalad svenska och många andra härligheter. På bilden ovan samt på de två nedanför ser ni typiska partysvenskar.












En fin dag som ni ser!



Kommentarer
Postat av: mamma stina

gillade bilden... hur gömmer man en lampknapp med dimmer, inte sådär i alla fall, all bambu/vass fick den att synas tydligare, kul, du är uppmärksam.Tack för skrattet!kram mamma.

2010-11-02 @ 21:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0