Rosor och nattliv





Tänk, allt blir upp och ner när man festar i Trondheim. Efter en Diplomfest med dritgo stämning och massor av galen dansing blev det selvfölgelig nachspiel. Kvällen bjöd på många trevliga samtal och möten med spännande människor. säga vad man vill om arkitekter men de är väldigt speciella i positiv bemärkelse.

Vi var ett bra gäng på 7-8 personer som medverkade på nachspeil och satt och snackade till tidig morgon. Ingen verkade förstå värdparets  uppenbara och tydliga hintar om den sena/tidiga timmen. Klockan blev 08.00 innan jag, Maren och Jan slutligen kom i säng. Jag var överlycklig när jag äntligen fick lägga mitt huvud på kudden i den nybäddade sängen i gästrummet/kontoret. Jag somnade som en stock och sov till kl 12.00 då jag ryddade lite i lägenheten innan jag begav mig av hemmåt Angelltröa igen. På vägen hem handlade jag lite mat och folk tittade lite roat och intresserat på mig där jag skuttade fram i mina höga klackar, mitt  stora lockiga hår iklädd full partyutsyrsel med en stor röd ros i ena handen. Men den bjuder jag på. Lite får man ändå ge tillbaka till folket av Trondheim, jag är ju ändå partysvensk och allt. ;D 

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0