Lördag den 9:e oktober







Idag råder det höststädning på Angelltröa. Jag har haft en riktigt effektiv förmiddag och varit rejält duktig. Jag har äntligen tagit tag i saker som postning av brev, ifyllning av blanketter, pappers rensning m.m. Ni som känner mig väl förstår säkert hur nöjd jag är med att äntligen fått detta ur världen. Det finns nämligen två saker jag försöker hålla mig ifrån här i livet, tekniska prylar och blanketter från myndigheter. Utöver det så har lägenheten städats, golven skurats och disken diskats. En bryggkanna med ljuvligt gott hasselnötskaffe från Indiska, tända ljus, färska snittblommor och Ajax skurmedel med doft av liljekonvalj har gjort det hela till en trevlig och helt uthärdlig upplevelse.

Nu återstår enbart lite småplock sen är allt tipptopp och jag kan ta helg på riktigt. Till kvällen styr jag kosan hem till Ingrid och hennes nya lägenhet som skall inspekteras. Där väntar lite rödvin, en hel massa trevligt prat och filmmys. Vi ska riktigt kose oss och laga middag ihop, bara slappa och ha det gott i godan ro.

Denna dag kommer minnas som en fin dag! ♥





Underbar doft!





Prickigt värre...





Finns det något bättre än att skrutta runt i slappkläder med bara ben och bara fötter långt
in på eftermiddagen i en nystädad lägenhet? Jag tror inte det...




Bara fötter hos ett barfotabarn...






Nedan ett lite skojigt videoklipp som min kära vän och kollega Maya tipsade om. Jag kan nog inte
riktigt hålla med om att pojken i klippet är särskilt söt men han är minst sagt speciell...

God helg folkens! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0