Cornelias Hus






Cornelias Hus




I måndags under min lediga dag gjorde jag ett besök på den fina butiken Cornelias Hus som ligger här i Trondheim. Väl där gick jag lös med kameran på de två etagen och njöt av all den fina inredningen. Nedan kommer en hel drös med bilder, hoppas ni gillar dem.  














Vackra flaskor fyllda av läckerheter





Mysiga och välsmakande teér





Storasyster Pernillas favoritteér finns till försäljning i bitiken

 



Vackra glas i massor

















Fondtapeten i butiken är rent ljuvlig med sina små fåglar.





Greengate-produkter











Några av dessa skönheter skulle jag med glädje lägga beslag på











Denna härliga grönska inbjuder till andra våningen med mer inredning och möbler. 











Så mycket fint under ett och samma tak

















Fina miljöer och gott om inspiration





























Mysiga kuddar





Härliga knoppar!





Brevpress med söt fågel























Färgglada burkar i massor!











Vackert utsmyckade och detaljrika kläder





Avslutningsvis lite grönska

 Efter min rundvandring i butiken var jag totalt fullproppad av både inspiration och goda idéer. Har ni någon gång vägarna förbi Trondheim bör en visit avläggas.


Kommentarer
Postat av: Sara

Åååå vilken mysig butik! En riktig Josefin butik, jag gillade de färgglada burkarna...måste komma och hälsa på någon gång!

Puss

2010-09-15 @ 13:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0