Hey hoooo, let's goooo!!!



Mitt besök på vinmonopolet i förmiddags resulterade i aningen fler köp än beräknat. Det blev till att testa det nya norska kortet, vilket visade sig fungera alldeles utmärkt. Nästan för bra faktiskt! Ca 10 butiker senare, 4 bh-ar, 2 trosor, en presskaffekanna, världens godaste hasselnötskaffe (självklart kommer det från mitt älskade Indiska), ett par leggings, en tröja, en fejk pälskrage och tre sminkprylar senare är jag nu åter tillbaka i Angelltröa och börjar göra mig i ordning inför kvällens festligheter. Jag är taggad till tusen och fick precis veta att vår lilla skara blivit inbjudna på en förfest (så kallat vors, från tyskans vorspiel). Det ska bli så trevligt att träffa lite nytt folk och att få komma ut lite och skaka rumpa. Wiiiieeee!!!

Men innan kalaset drar igång och allt fejandes med smink och liknande inleds får det bli en joggingtur för att riktigt komma igång och hamna i den rätta stämningen och tighta till kroppen lite. :D
Ha det göttans! Love, love life! <3   


Kommentarer
Postat av: Josefin Nordman

hoppas du fick riktigt trevligt. Nu söndag är Krister o jag på väg på kryssning, det ska bli skoj! ha de! Kram mamma.

2010-09-12 @ 10:54:15
URL: http://www.barabarfotabarn.blogg.com
Postat av: Sandra

vad skoj med partaj i norge! hörde att du skulle komma ner hit i oktober! yeaaay! då ses vi och då ska vi banne mig skaka rumpa som bara den :D

2010-09-12 @ 18:11:24
URL: http://sandraulricha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0