Imorgon...



Ännu en sjukt utmanande, rolig och intensiv vecka går mot sitt slut. Det känns som om jag måste börja prioritera min sömn mer om jag ska orka med i detta tempo. Jag har svårt att göra annat än att ge 110 % på jobbet (för det är så kul) vilket självklart tar ut sin rätt. Det måste bli skärpning och lite nedskärning på skypefronten för min del, även om det är helt underbart att ta död på några  timmar (dessa några har en tendens att bli massor då jag väl börjar snacka med fröken Sara Geite) i sällskap av fina vänner jag numer träffar allt för sällan. Jag börjar känna att något ligger och lurar i min hals, dessutom går det lite förkylning på jobbet och jag har varken tid eller lust att bli sjuk så VILA står nu högt på min "att-göra-lista".


Imorgon hoppas jag i alla fall vakna som den lilla tjejen i klippet nedan. Faktum är att jag faktiskt har glädjen att göra det de flesta morgnar. Jag gör inte alltid en så energisk rutin som Jessica men det är nära på.. ;) 





Nu till helgen planerar jag inte något särskilt i alla fall. Om jag har tur så blir det mycket vila så jag kan ladda batterierna inför nästa vecka som kommer innefatta en hel massa fläng. Känner jag mig själv rätt så bangar jag självfallet inte om något skoj skulle dyka upp. ;D

Nedan följer en liten kortfattad planering av kommande vecka.

Måndag: Jobb och till kvällen teater.
Tisdag: Jobba och sedan "middag/tjejkväll" hos Maya.
Onsdag: Flyga själv till Oslo på dek.möte för Indiska, evenuellt köpa skor till skyltdockor. 
Torsdag: Jobba och packa till Göteborg.
Fredag: Flyga till Göteborg, träffa kompisar m.m. :D 
Lördag: Födelsedags-/inflyttningsfest hos Hanna.
Söndag - Måndag: Spontan ledighet, flyg hem på måndag kväll. 

Nu ska jag stupa i säng för imorgon blir ännu en dag fylld av utmaningar och skoj. Natti natti! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0