Lycka! ♥



God morgon världen, ännu en fantastisk dag att lägga till samlingen!
Idag vaknade jag tidigt (kl. 05.45), skönt utvilad efter en ljuvlig natts sömn fylld av fina drömmar. Jag gav mig ut för att möta dagen med en joggingtur. Det var rena fantasidrömmen att se dagen ta form, se himmelen skifta från skir violett till varm aprikos då morgonen grydde över vetefält och ängar. Runt mig, virvlandes dansande skira små frötussar från de djuplila tistlarna som avtecknade sig mot den vackra morgonhimmeln. Jag visste inte att himmelen kunde ha så många olika toner och skiftningar i blå, lila, rosa och aprikos inom loppet av 45 minuter... 
Ibland är allt världen en vacker plats!




Inget annat än pulsen som bultar, hjärtat som slår och vacker, skön tystnad och natur. Detta måste vara lycka. ♥

Bilderna i detta inlägg kommer från sidan weheartit, hoppas ni kan uppleva och förnimma er åtminstone bråkdelen av det jag just gjort, för i så fall är det som bäddat för en underbar dag även för er.








En varm och något svettig hårslinga killar mig på kinden och påminner om den sköna duschen som väntar. 
Ha en underbar dag alla vackra! ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0