Jobba, jobba joooobbaaaa!!!



Nedan följer lite bilder från butiken, främst från den senaste skyltningen från vecka 36.
Nu till veckan är det dags att göra om skyltfönstret igen, massor av nya kläder kommer på tisdag och det ska bli skönt att få göra helt nytt och börja om igen. Det är åter igen dags att rodda om möblemanget i butiken på etage 1, dessutom ska även Interiörsfronten göras om. För övrigt ligger nu mycket fokus på strikk/stickat och butikens lagerhyllor bågnar av alla mysiga koftor, värmande halsar, och stickade sjalar. Hösten och vintern är på väg och nästa vecka ger jag mig av till Oslo med flyg för att möta mina dekoratörskollegor och diskutera julen på Indiska. Spännande, som jag längtar!!!

Likt ett barn på julafton ser jag även fram emot att slita upp alla pallar med varor för att se alla nya skönheter som kommer i veckan. Jag trivs fortfarande hur bra som helst på mitt älskade Indiska och jag känner att jag växer in i rollen som dekoratör mer och mer. Jag får praktisera mitt ledarskap en hel del och att delegera ut olika uppgifter är nu ett måste för att vi ska lyckas hålla butiken i topptrim. Det har varit en tung, effektivitetskrävande men även rolig vecka. Det är mycket jobb nu när Monika är frånvarande i butiken men vi kämpar på så gott vi kan och som tur är har jag den glada medarbetaren Ingrid vid min sida som med glädje tar sig ann alla utmaningar och uppgifter jag delger henne.

Tack Ingrid för att du finns där, du är som en tindrande stjärna i mörkret!



Nya varor på Acc.

         
Torsos på Acc.väggen





Entrépodiet, en av butikens viktigaste och mest säljande ytor.




"The real deal", sköna Maya posar vid kassan iklädd månadens personalplagg.




Skyltfönstret med tema "Landgirls"...





















         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0