Pute-kampanj på Indiska




Nu i veckan startade vi kampanj på kuddar/puter på Indiska. Hela butiken är full av olika varrianter, det är som en enda stor färggrann smällkaramell. Vi har alla haft fullt upp med att bubba och bära, piffa och dona med alla kuddar för att få plats. Dessutom har jag tillbringat massor med tid uppe på interiör där stora omläggningar utförts. Bl.a. så har alla väggsektioner städats upp och gjorts om så nu är det rent, snyggt och färgkordinerat i så gott som hela butiken. 

Snart har så gott som allt gåtts igenom sedan jag började och det känns bra, jag får bättre och bättre koll på alla olika produkter och det blir lättare och lättare att arbeta som dekoratör tack vare det. Nu till veckan är det dags att skylta om igen. Något jag verkligen ser fram emot. Temat "Landgirls" som är på kläderna är så fint och tacksamt att jobba med, massor av lager på lager med fina stickade plagg. Just nu skulle jag nästan vilja ha allt i butiken. Tur att jag jobbar så jag inte hinner med att shoppa loss som en galning. det kommer säkert bilder snart på nästa veckas skyltning så får ni själva se vad jag menar.

Nu ska jag släpa mig upp ur soffan och ta mig till kvarterets butik för att handla lite mat. 
  

Kuddregn ovanför två störtar. Notera "Röda Faran" nere till vänster i fönstret bakom störtkorgarna.




Interiörfronten...

 


Kuddar i mängder! Från början var det mer organiserat på dessa två podier men det blir snabbt "stökigt", vilket är ett gott tecken för en dekoratör (även om det betyder mer jobb med att städa). det betyder att många har visat intresse för produkterna, att klämma och känna det gillar vi människor. :D










I bakgrunden kan ni se en av de många väggarna som städades i ordning.


Kommentarer
Postat av: Sandra

så FINT du har det i butiken! du är så duktig! massa kramar :)

2010-09-06 @ 08:09:08
URL: http://sandraulricha.blogg.se/
Postat av: Line

inspirerande och jättefint jossan, kul och se hur din butik ser ut :)

2010-09-07 @ 22:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0