So far...



So far, den här veckan så har jag hunnit med att bygga om frontväggen för interiör, skyltat om skyltfönstren, klätt dockor och flyttat om i butiken inför en kampanj som börjar imorgon. Nedan kommer en hel del bilder från min vecka. Håll tillgodo! :D  


Etage 1 fick ett nytt uttryck med ett podie framför fönstret.




Ingrid ger en hjälpande hand och fyller på med varor på shopfronten. 




Vilken stjärna!




Shopfronten









- Får det vara lite te?

Vi har äntligen fått börja sälja både te och kaffe i butikerna i Norge. Jag kan rekomendera hasselnötskaffet, riktigt gott! Det är en nyfunnen favorit som numer finns hemma hos mig i Angelltröa i mitt torftiga lilla kök.


Kläder och acc. hängandes på ett t-ställ till dagens omstyling av dockor.









Läckra ben! ;)




Docka på podie vid butikens entré.









Dukning på interiörsavdelningen. 




Det var härligt att få byta färgställning på den stora ytan oavnför trappen. Det lila "havet" omvandlades nu till en grön/svart/vit "äng".














Sängpodie med massor av kuddar/puter. Den svarta med röda blommor är en av mina favoriter.




Skyltfönstret/vinduet









Koftan som denna docka bär har jag köpt



















Strikkstation (stickat) mitt på modeavdelningen etage 1.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0