Söndagskväll i PhotoShopsträsket



I brist på annat att sysselsätta mig med i söndags kväll begav jag mig in i PhotoShopsträsket.
Bl.a. lekte jag med nivåer, kurvor, färgstyrka och testade en hel massa olika filter. Det var faktiskt riktigt roligt och jag är själv väldigt nöjd med resultatet. Hoppas ni gillar fotona.




































Idag är det måndag och jag har ledigt från jobbet. Det blir till att ta en lång varm dusch innan jag beger mig ner på byn för att fota lite i den undebara inrednings och livsstilsbutiken "Cornelias Hus".

Bilder utlovas vid ett senare tillfälle.  





Kommentarer
Postat av: mamma stina

siktar fröken på att bli modell kanske? Tror i så fall att Du har stor chans att lyckas med även det!

Vilka vackra kort du tagit! kram..........

2010-09-15 @ 07:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0