♥ Tirsdagskos ♥

Här kommer nu lite bilder från gårdagens tjejkväll. Det var en lyckad tillställning vill jag lova med tjejsnack på högsta nivå. Jag hoppas inte Ollisen har tagit någon allvarlig skada av allt tjejsnack, han höll faktiskt för sina små öron vid ett tillfälle när vi blev allt för kackliga sådär som bara en större grupp tjejer kan bli. Det var härligt att få skratta av sig och jag ser verkligen fram emot fler liknande kvällar. Nästa gång hoppas jag att alla fina pinglor från Indiska kan medverka.


Matlagning och förberedelser i köket...









Ollis har fått en ny fin leksak. Kan du öppna Ingrid?


Det tar lång tid...


Är du klar snart Ingrid!?


Börjar bli otålig...


Tada!!! Äntligen är den hemska kartongen borta och leken kan börja. 




Det spistes soppe och nygräddade rundstykker




Snacksiga tjejor i soffläge




Gulerot är gott!




Ingrid skulle ta ett kort på oss båda. Ni kan ana en skymt av Ingrids hår på höger sida... Ha ha! ;)





Ollis började bli lite trötter men han satt snällt i mitt knä och klappade lite på min kind till och från Sötnosen! ♥ 
Förvisso förekom lite misshandel med en plastsåg emellanåt men vem bryr sig om det när våldsmannen är såååå otroligt söt.  


Tack ännu en gång för en fin kväll!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0