Mysmåndag



Idag har jag haft världens mysmåndag, bara strosat runt i byn och "kost" mig och gjort vad som fallit mig in. Det har varit otroligt skönt med en dag som varit helt spontan och oplanerad för en gångs skull.

Min dag inleddes med sovmorgon, nagellacksmålning och lååååång frukost. Efter det tog jag fram kameran och drog ner på byn där jag besökte lite olika butiker, kikade på blommor i de små parkerna och bara njöt av solens värmande strålar. Det blev även ett kort besök på jobbet för att höra det senaste nyheterna från den gångna helgen.  
  





"Röda Faran" och jag i en av Trondheims många små parker. Ännu är det gott om blommor runt om i byns parker och planteringar.




En av Trondheims många mysiga smågator...





Dagens lunch avnjöts i solen på en parkbänk vid Trondheim torg med lite folkspaning.




Till kvällen fick jag besök av dessa två sötnosar. Maya och Oliver. Jag bjöd på natchos och de bjöd på trevligt sällskap och underhållning. Tack för en mysig kväll!


Ollis demonstrerar hur man ser ut när man är arg...
 

.... och glad! :D


Vart är Josefin? Där! 


Mys i soffan...


... och så lite bus så klart!


Ollis kollar till ljusen och försöker blåsa ut dem.


Innan Maya och Ollis lämnade min boning blev det inspektion av tvättmaskinen.


Grundlig inspektion!





Vissa dagar är livet verkligen fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0