Underbara höst!



Idag, lördag den 25/9 -2010 har jag jobbat extra i Indiskabutiken, jag har egentligen ledig helg denna helg. Jag började redan kl 08.00 på morgonen så gårdagen fick bli en lite lugnare variant. Fredagen bjöd på natchos, tända ljus och soffmys under en varm fleecepläd. Det var nog tur att fredagen spenderades som den gjorde för det var full rulle hela dagen på jobbet idag. Massor av shoppingsugna kunder, vilket självfallet innebär massor att göra. Jag måste erkänna att det var riktigt skönt att få stämpla ut kl 16.00 och ge sig ut i solen och den friska luften, även om mina tankar gick till de två kvarvarande tappra kollegorna. <3

Efter avslutat pass blev det en kort sväng till H&M där en ny hals, ett par strumpbyxor  och ett orangefärgat nagellack ("U are so hot") inhandlades. När jag väl var hemma och hade lastat av mig min börda bar det av till affären för lite handling. Jag tog med mig min älskade kamera för att fånga lite mer höstbilder, vilka ni kan se i detta inlägg. Innan jag hann börja grubbla över kvällens tidsfördriv pep min stenålderstelefon till och en inbjudan till vorss. anlände.

Så nu sitter jag framför datorn, pysslar och gör mig i ordning för kvällens
festligheter till sköna toner av Kiss. Så kan det gå... ;)













































Hoppas ni alla får en fin kväll, ha det! <3


Kommentarer
Postat av: Sandra

vilka härliga bilder jossan! superfint :) och om en vecka kommer du hit :D weeei!

2010-09-26 @ 10:28:31
Postat av: erica e

snygga bilder på dig din heting!

2010-09-27 @ 11:03:34
URL: http://www.mittochemellan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0