Mot Oslo...



God morgon, klockan är strax efter fem och snart går min färd vidare mot nya äventyr i Oslo. Taxin kommer om några minuter och jag börjar känna mig lite pirrig. Det ska bli otroligt skoj att träffa lite andra dekoratörer från Indiska och jag ser fram emot att få se alla fina produkter som jag kommer att ha nöjet att jobba med till julen.
Jag har fått sådär 4 timmars sömn men är faktiskt inte trött, inte ännu i alla fall. Jag gissar att tröttheten kommer slå mig till kvällen då jag kan slappna av efter allt fläng med flyg och dylikt.

Bilder från gårdagens myskväll har jag redan hunnit med att retuschera några av men de får vänta tills mer tid finns till förfogande innan de hittar ut på bloggen.
Tack alla fina indiskabrudar för en härlig kväll med många skratt! <3 

Men nu ska jag ta sista slurken te och sedan bär det av mot äventyr...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0