Vill ha!!!



Dessa vackra smycken från JohannaN har länge stått på min önskelista (ända sedan min praktik i Stockholm förra året), och gör så fortfarande. Jag börjar nu fundera på allvar att faktiskt beställa dem som en liten present till mig själv att plocka fram under någon mulen och regning dag i ett grått Trondheim. Med dem i min ägo kommer solen säkerligen ligga lite närmare till hands...



Men nu får det var nog med suktande för kvällen. Sängen väntar, likaså en hel massa fix och trix med de nya varorna på Indiska imorgon (eller snarare idag, klockan har visst på något mystiskt magiskt vis passerat tolvslaget). Sov gott alla fina vänner där ute!

Kvällens sista tankar går till mina älskade vänner Lina och Sara, tack för ett fint samtal idag. Få människor kan få mig att må så bra och skratta så mycket som ni kan. Tack även till mina tre älskade systrar. Ni är underbara och oavsett om ni befinner er hemma i Hedemora, i Växjö eller kanske rent av i England så är ni alltid nära mitt fladdrande lilla hjärta. Puss! <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0