I kylan...

 

.
.... på väg in till byn efter avslutat arbetspass på Indiska Kvadrat. Har precis slutat för dagen (glömde så klart kolla klockan så jobbade i vanlig ordning över några minuter), precis missat bussen (på grund av mina extra arbetade minuter och för att chauffören vägrade öppna dörrarna på nytt) och står nu ute i blåsten och skakar lite lätt. Men inga sura miner, det skulle inte passa in en dag som denna. Världens finaste Marja och världens härligaste syster Karolina fyller år. Grattis till er båda, mitt hjärtas damer! Det är ganska kallt denna vinterdag men jag tröstar mig med att jag snart sitter i värmen på Böker & Börst och sippar te med några fina. Här kommer lite bilder från senaste skyltfönstret jag gjort. Enjoy! ;D
.
.
.

 

.

.

.

// Josefin Piggelin Barfotabarn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0