Kära Regnbågsfamilj...

.
.
....jag saknar er!!! Tur att det inte är lågt kvar till nyår nu, då kommer resterande delen av Regnbågsfamiljen tillbaka till ett blåsigt Stavanger, tillbaka till mig. Jag räknar dagar, räknar om, räknar ner...
.
Ovan ses en bild från den senaste Chesstisdagen (13 december), Regbågsfamiljens kino-dag. På tisdagar går man nämligen in på det ypperliga tilbudet "2 för 1" om man har chess på sin telefon. Denna kväll sågs filmen "New Years Eve". Sockersöt och lagom sliskig, fylld av kärlek och julmys. Jag var nog den enda som faktiskt gillade filmen. Jag föll för alla fina effekter, de vackra kameravinklarna och alla underbara miljöer...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Visst kan jag hålla med om att de kunde ha skurit ner på antalet jul-och-kärlekspepptalks men annars tycker jag det var en pysmysig film som passar just i dessa tider.
.
.
Ha en fin kväll folkens!
.
// Josefin Barfotabarn
.
.
.
.
.


Kommentarer
Postat av: MAMMA STINA

snart är alla dina vänner tillbaks, hoppas Du kryar på dej så ni kan ha en jättefin nyårshelg, stora kramen mamma, som längtar till 6 januati istället!

2011-12-28 @ 14:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0