Klubb Ume

.
.
.
The place to B!!! Såhär kan det se ut en vanlig fredagskväll hos skönbönorna Marja och Irma. Bilderna är ifrån förra fredagen för två veckor sedan då jag var hembjuden på lite middagsmys och firning av min och Malins födelsedag.
.
.
Irma  och Madde taggade på sitt vis...
.
.
.
.
Marja, Malin och jag.
.
.
kvällens låt! ;)
.
.
.
En suddig busIrma och en Fanny på besök.
.
.
En helt underbar, galen och oförglömlig kväll, som så många andra i Stavanger.
Tack för att ni är så fina brudar! <3
.
Nu vankas lussebak hemma hos Fredrik med ett skönt gäng svenskar, kanske även en tysk vågar sig förbi, det återstår att se. Efter lussebaket ska vi vidare på adventskonsert i dmkyrkan, pysmys hela dagen lååååååång.
.
Ha en skön söndag mina fina!
.
.
// Josefin Piggelin Barfotabarn Partysvensk
.
.
.
.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0