Kos med Indiska-jenterne

.
.
.
En måndag för 2 veckor sedan slog jag, efter jobb följe med Trine och Ragnhild hem till AnnKristin för att inspektera hennes nya lya. Vi knaprade på hembakade pepparkakor, myste med tända ljus och drack kaffe/the i den mysiga rosafyllda stuan. Med hela fyra fnittriga Indiskajenter under ett och samma tak så blir det en massa härligt tjejsnack. Fler kvällar i denna anda efterfrågas och önskas, gud så mysigt det var!!! Vem vet, kaske det blir av snart igen!? I luften på Indiska i Stavager surrar funderingar om att gå på ett teaterstycke ihop. Hurvida det blir av eller ej återstår att se, Trine har i alla fall tagit på sig uppgaven att kolla biljetter och pris. Det är åtmistone en början, en bra sådan dessutom...
.
Hoppet om ännu en mysig kväll med Indiska-jenterne hjälper mig att uthärda kvällens febertopp och huvudvärk. Visst är det typisk att man alltid går och blir sjuk under ledigheten. ;P
Jag saknar att träna, att orka och att vilja. Hoppas jag är frisk snart.
.
.
Kos er i vintermörkret!
.
// Josefin Barfotabarn
.
.
.
.
.
.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0