Oooopsi!!

.

.

.

 

Oppsipoppsi! Plötsligt är det fredagskväll och hela veckan har gått, nu igen! Tiden rusar, snabbt som satan går det. Tur är väl det att jag börjat träna seriöst, hur skulle jag annars hinna med!?!
.
Så här långt har hela 3 träningspass avklarats denna vecka, träningsnarkomanen inom mig är vaken och vill bara ha mer, mer. Kroppen skriker efter träning och jag är inte sen att svara. Jag längtar redan till nästa drabbning med löpband och hantlar, detta till trotts att min kropp är helt genommosig och värkande efter gårdagens pass på Elexia. Det blev närmare 2 timmars träning, varav ca 1 i lag med Irma och Marja ( vad är det med svenskflickor och vintern som får dem att somna ifrån!?, andra gången denna vecka. Först Bettan och nu mina Umekompadres). Med all denna träning så är det inte undra på att magmusklerna lider när skrattsalvorna väller fram tätt mellan varven.
.
Ikväll käkas det iaf hamburgare hemma hos Joel, Sandra och Viktor. Jag fick för ovanlighetens skull komma till färdiggdukat bord. Underbart!
.
Imorgon väntar veckans sista pass på Indiska. Till kvällen ryktas det om fest, den som lever får se. Men nu tillbaka till verkligheten, dags att promenera hem och få sig lite skönhetssömn.
.
Natta och god helg folkens!
.
Pöss/ Josefin Piggelin Barfotabarn Partysvensk

 

.

.

.

.

 


 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0