The Inbetweeners...

.
.
.
Jag är precis hemkommen från filmkväll med Alfred och Oskar i Madlasandnes. Vi kikade på och kiknade till filmen "The Inbetweeners" denna snöregniga och aningen gråa decemberonsdag. Eller ska jag säga dan före dan före dopparedan!? ;) December, tiden rusar och snart är även denna vecka överspelad och tillhörande det förflutna. Hur som haver, det har varit en fin kväll fylld av mandariner/klementiner, skratt, bus, diskussioner och fåtöljmys (så klart fanns där även två små brinnande ljus på vardagsrumsbordet i grabbiga lyan, att det var jag som ordnade med att tända dem det snackar vi mindre om ;P).
.
Precis som min fina vän Marja skriver på sin blogg så har denna december varit den mysigaste någonsin, Stavanger äger mig nu fullt och mitt hjärta skuttar. Jag tror nog aldrig jag haft en sån härlig julstämning och julkännsla i kroppen som denna jul. Detta tack vare alla mysstunder med bakning, matlagning, myshögar och promenixande i ett vintrigt Stavanger. Just i kväll känns det som att jag har kapacitet att älska hela världen, gud vad livet kan vara fint ändå!
.
På tal om fint, igår när jag kom hem efter jobbet fann jag lutad mot min dörr detta härliga julkort. Tack Christina, det värmde. Tack för de glada och mysiga bilderna och tack för de fina orden. <3
.
.
.
.
.
.
I kväll är kvällen, banne mig! Jag ska vara i säng före 00.00. så nu måste jag rusa!
.
Natta!
.
// Josefin Piggelin Barfotabarn
.
.
.
.
.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0