Hjärtenära ♥






Igår hade jag min kära syster Karolina extra nära hjärtat. Runt min hals bar jag en liten söt vit vattenkanna som dinglande glatt i takt med mina rörelser. Den lilla vattenkannan är en "jag-har-varit-i-England-och-jag-har-saknat-dig gåva" från just Karro som jag fick nu i julas när vi äntligen sågs. Hon hade köpt söta små "figurer" till alla oss systrar, var och en fick en figur som Karro tyckte speglade oss som personer. Jag fick vattenkannan för min kärlek till trädgård, Pernilla fick en liten symaskin för att hon tycker om att sy och pyssla och slutligen Julia, hon fick en spegel för att hon är så mån om sitt yttre. Ha ha! Det var fina gåvor och jag älskar min lilla vattenkanna, fast jag älskar den inte i närheten av hur mycket jag älskar min lillasyser!










Kommentarer
Postat av: Karolina

en faktiskt inte särskilt liten "lillasyster" (jag har ju ändå börjat få lite kapabla rynkor) älskar tillbaka :)

2011-02-04 @ 20:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0