Keeping busy





Dagarna praktiskt taget flyger fram. Jag packar, planerar, skypar, jobbar, telefonerar, läser, tar avsked, trixar, städar, ordnar och donar... Att blogga är inte prioriterat så högt just nu och kommer nog så förbli några dagar. Jag försöker kanalisera all min ork till att flyttpacka och eventuell överbliven energi sparas till nästa lördag (19/2-2011) då jag tar flyget rakt in i mitt nya liv och landar i Stavanger. Hoppas ni har överseende med kortheten i inläggen samt bristen på uppdateringar! Miss You, men lovar att snart vara tillbaka! 








I just came to say hello...

Love// Josefin Piggelin Barfotabarn Partysvens





Kommentarer
Postat av: mamma stina

packa på Du! Här skiner solen härligt ner på Brunnsjön, ska jobba men om vädret består så ska jag ner o åka ett varv i eftermiddag.Då har förhoppningsvis kylan släppt lite oxå. Långfärdsskridskorna satt som en smäck, skitkul!

ska hålla utkik om jag kan komma över ett par till så vi kan åka tillsammans nån gång.stor kram!

2011-02-12 @ 08:28:51
URL: http://juliaasc.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0