Kino, släktutforskning och nattsuddning




Japp folk, ni har rätt. Jag nattsuddar igen. Jag har ingen direkt ursäkt för det, bara att jag har svårt att sova ibland. Det är så mycket som händer nu och jag börjar bli riktigt pirrig, uppspelt och förväntansfull inför Stavanger och flytten. Snart bär det av!!! Det är mindre än två veckor kvar, kan ni fatta det!? Inte jag! Eller jo, det börjar gå upp för mig och rätt var det är kommer pirret flygande över mig. Iiiihhhh!!!

Något annat som gör mig upprymd och glad om dagarna är att jag/vi äntligen börjar få bättre kontakt med vår släkt. Mammas bror Anders med familj har nyligen flyttat tillbaka till Dalarna och har nu börjat umgås mer med min familj. Jag har dessutom fått bättre kontakt med min kusin Fredrik. Allt oftare chattar vi på facebook och lär känna varandra. Riktigt trevligt! Vi förlorade kontakten som små då min farbror skilde sig från sin dåvarande fru, Fredriks mamma. Det hjälpte inte heller att farbror Jonas dog ung... Trist nog förlorade vi kontakten. Vi är en så liten släkt som det är så det känns underbart att vi börjar närma oss varandra igen. Kanske jag äntligen får den där fina kontakten med släkten som jag drömt om som liten flicka. Vem vet!? Nedan en bild på kusin Fredrik. Jag tog mig friheten att retuschera en bild han hade på facebook. Bara för att retas laddade jag sedan upp min bild i ett album jag döpt till "Mina snotisar". Ha ha ha! Förmodligen kommer denna gest ta hårt på pappa som fortfarande inte har någon bild i detta album. ;)



Fredrik


Nedan bilder från kvällens kino. En fin upplevelse och en riktigt bra film även om "allt" (så mycket var det inte) blod fick min lilla mage att skrika av och till av illamånde, jag tål inte mycket jag.





Första gången i salong 1 på Kino Nova, snacka om stor sal! Här ser ni bara en liten bråkdel...




Glada kinobrudar!

Men nu är det natta för min del så jag orkar upp till jobbet imorgon. Jag ser fram emot morgondagen och hoppas på en god natts sömn. Kramar i natten till er alla!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0